Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Οι τρειςΆθλιοι (τρίτο επεισόδιο - το πάρε δώσε)











miliggy: Παιδιά δεν πάει άλλο με αυτή την κοπέλα. Θέλω να την χωρίσω. Έχει κολλήσει πάνω μου και δεν ξεκολλάει με τίποτα.
fishiggy: Ε, βρες άλλη. Που θα πάει; Θα πληγωθεί και θα φύγει.
miliggy: Δεν το έκανα νομίζεις; Αυτή και πάλι εκεί. Δεν τη νοιάζει να με μοιράζεται, αρκεί να τα έχω και μ' αυτήν.
piggy: Είναι που δεν έχει βρει αυτή κάποιον άλλο. Κάτσε να της βρεθεί κανένας καλύτερος από εσένα, όπως και οι περισσότεροι δηλαδή. Απορώ πως στραβώθηκε πάνω σου...
fishiggy: Δεν έχει και άδικο ο piggy. Δεν εννοώ στο ότι όλοι οι άλλοι είναι καλύτεροι από εσένα και ότι στραβώθηκε πάνω σου, αν και δε διαφωνώ, εννοώ πως πρέπει να της βρούμε κάποιον άλλο που να τον ερωτευτεί.
miliggy: Και που να ψάχνω να βρω ρε συ;
fishiggy: Και εδώ θα σου απαντήσω με ερώτηση. Γιατί υπάρχουν οι φίλοι;
miliggy: Θα μου βρείτε εσείς;
fishiggy: Σου βρήκα ήδη.
miliggy: Ποιον;
fishiggy: Εμένα. Πάντα ήθελα να κάνω σχέση με την κοπέλα σου. Μια χαρά είναι το Μελιτάκι.
miliggy: Ωραίος φίλος ρε συ.
fishiggy: Φίλος είμαι ρε. Από τη στιγμή που τα έχεις εσύ με αυτήν δεν έκανα τίποτα. Αυτό είναι φίλος, αλλιώς θα είχα κάνει.
miliggy: Τέλος πάντων. Έτσι όπως το θέτεις, παρ' την. Είναι όλη δική σου.

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ

fishiggy: Δεν τη μπορώ! Δεν την θέλω! Να την πάρετε από 'μένα! Δεν την θέλω!!!
miliggy: Μα καλά ούτε μισή μέρα δεν την άντεξες;
fishiggy: Όχι. Μα καλά πως την άντεξες εσύ τόσο καιρό;
miliggy: Ε, στην αναβροχιά καλό και το χαλάζι.
fishiggy: Τι θα κάνω τώρα; Πως θα την ξεφορτωθώ;
miliggy: Ε, βρες άλλη. Που θα πάει; Θα πληγωθεί και θα φύγει.
fishiggy: Με δουλεύεις;
miliggy: Αυτά δε μου έλεγες κι εσύ;
piggy: Ρε παιδιά να μιλήσω κι εγώ; Εξ' αρχής έπρεπε να σκεφτείτε εμένα. Αφήστε την σε εμένα. Θα γίνω εγώ ο νέος της έρωτας. Εξάλλου δεν υπάρχει κοπέλα που να μη με ερωτευτεί με το που με βλέπει.
fishiggy: Σιγά μην τα φτιάξει μαζί σου...
miliggy: Δεν υπάρχει περίπτωση να σε αγαπήσει εσένα...
piggy: Πολύ με υποτιμάτε. Θα δείτε, αφήστε την σε εμένα.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ

miliggy: Πως τα πάτε piggy με το Μελιτάκι; Κλείνετε μια βδομάδα σήμερα.
piggy: Μια χαρά μωρέ.
fishiggy: Δεν το πιστεύω ότι σε έχει αντέξει μια ολόκληρη εβδομάδα κάποια κοπέλα. Μα καλά τι της κάνεις ήθελα να 'ξερα;
piggy: Αυτά είναι μυστικά. Αλλά ξέρετε κάτι. Χθες γνώρισα μια άλλη κοπέλα και νομίζω ότι την έχω ερωτευτεί. Θα το παρατήσω το Μελιτάκι.
miliggy: Χαχα, δεν υπάρχει περίπτωση να σε χωρίσει. Αφού το είχα κάνει κι εγώ αυτό και αυτή ενώ έβλεπε ότι πάω και με άλλη, κολλούσε πάνω μου σαν βδέλλα.
piggy: Όχι όχι, δεν το κάνει σε εμένα. Το χώνεψε ότι τα έχω με την Μαρίνα.
miliggy: Μαρίνα; Μαρίνα η μαρίδα;
piggy: Ναι, που την ξέρεις;
miliggy: Μα αυτή είναι η κολλητή της.
piggy: Η ποια;
fishiggy: Χαχα, σου θυμίζει κάτι αυτό;
miliggy: Είπα κι εγώ; Και μια βδομάδα που σε άντεξε είναι νέο ρεκόρ...


2 σχόλια: