Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Ένα δώρο παραπάνω






Η ώρα ήταν 9:50 το πρωί και είχαν διάλειμμα ο Γιωργάκης και ο Βασιλάκης. Πλησίαζαν τα Χριστούγεννα και ήταν χαρούμενοι.

- Αχ τι ωραία Βασιλάκη, που έρχονται οι γιορτές και θα μας φέρει δώρο ο Άγιος Βασίλης.

* Δώρα θες να πεις.

- Δώρα; Τι εννοείς δώρα; Σου φέρνει πολλά δώρα εσένα ο Άγιος Βασίλης;

* Δύο. Γιατί σε εσένα μόνο ένα φέρνει;

- Ναι, όλα τα χρόνια που θυμάμαι τα Χριστούγεννα ένα μου φέρνει. Εσένα γιατί σου φέρνει δύο;

* Φαίνεται εγώ είμαι πιο καλό παιδάκι από εσένα και με αγαπάει πιο πολύ ο Άγιος Βασίλης.

Με μεγάλη στενοχώρια ο Γιωργάκης πήγε σπίτι του και μίλησε στους γονείς του.

- Μαμά να σε ρωτήσω κάτι;

* Ναι παιδί μου, είπε η μητέρα του.

- Πόσα δώρα πηγαίνει ο Άγιος Βασίλης στα παιδάκια τα Χριστούγεννα;

* Ένα αγάπη μου. Ό,τι δώρο του ζητήσεις σου το φέρνει. Έτσι δεν γίνεται τόσα χρόνια;

- Ναι μαμά έτσι γίνεται, αλλά ο Βασιλάκης μου είπε ότι κάθε χρόνο παίρνει δύο δώρα, επειδή είναι καλό παιδάκι. Εγώ παίρνω ένα, επειδή δεν είμαι καλό παιδάκι;

* Όχι αγάπη μου κι εσύ είσαι καλό παιδάκι, αλλά ο Βασιλάκης παίρνει δύο δώρα, επειδή γιορτάζει εκείνες τις μέρες. Θα του φέρνει ένα για τα Χριστούγεννα και ένα για την γιορτή του, που είναι την Πρωτοχρονιά.

Έτσι καθησύχασε ο Γιωργάκης. Όμως μετά από καιρό και φτάνοντας τα γενέθλια του Βασιλάκη…

- Χρόνια πολλά Βασιλάκη! Να τα εκατοστίσεις για τα γενέθλιά σου, που είχες χθες.

* Ευχαριστώ πολύ Γιωργάκη!

- Τι δώρα σου πήραν οι γονείς σου για τα γενέθλιά σου;

* Μου πήραν μια μπλούζα, ένα ποδοσφαιράκι και παπούτσια.

- Τρία δώρα σου πήραν;

* Ναι, γιατί εσένα πόσα σου παίρνουν οι γονείς σου;

- Δύο. Ένα η μητέρα μου και ένα ο πατέρας μου.

* Α, εμένα με αγαπάνε πιο πολύ οι γονείς μου, από ότι οι δικοί σου εσένα.

Πάλι στεναχωρημένος ο Γιωργάκης πήγε σπίτι του και μίλησε στη μαμά του. Η απάντηση που πήρε αυτή τη φορά ήταν ότι ίσως να του στέλνουν δώρο και οι παππούδες του από το χωριό.

Κι ενώ ο Βασιλάκης έγινε Βασίλης, συνέχιζε να παίρνει δώρα τα Χριστούγεννα, στις γιορτές και στα γενέθλιά του και μάλιστα ένα δώρο παραπάνω. Ο Γιωργάκης που έγινε Γιώργος πλέον και δεν έπαιρνε πια δώρα από τους γονείς του, αποφάσισε να μιλήσει στον Βασίλη. Του είπε πως δεν είναι φυσιολογικό στην ηλικία του, να παίρνει δώρα από τον Άγιο Βασίλη και να παίρνει παραπάνω δώρα στις γιορτές. Έτσι λοιπόν, ο Βασίλης ρώτησε τον πατέρα του και τη μητέρα του για τα πολλά δώρα και η απάντησή τους ήταν επειδή τον αγαπάνε πολύ. Δεν είχε λόγο φυσικά να μην τους πιστέψει, μέχρι τα επόμενα γενέθλιά του, που είδε κατά λάθος στην αυλή του σπιτιού του, τη μητέρα του να παίρνει ένα δώρο από έναν που δεν τον είχε ξαναδεί και να της λέει:

- Να το δώσεις στον γιο μας και να του δώσεις ένα φιλί. Να τα εκατοστίσει!


15 σχόλια:

  1. και ναι λοιπον, επιτελους εγινε το δυναμικο comeback!

    πω ρε συ, γαματη η ιστορια σου, διαβαζα διαβαζα και ειχα απορια να δω τι θα γινει στο τελος!

    χεχ welcome back και περιμενω και το επομενο...συντομα ε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι περίμενε. Μέσα στο 2011 θα είναι. Πότε ακριβώς όμως δεν ξέρω. Είμαι ό,τι να 'ναι και φαίνομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...........τι? ακομα 2010 εχουμε? πφφφ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ........μαλλον θα περιμενω πολυ ακομα...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου... Πες μου πως στο καλό το σκέφτηκες αυτό; Ξέρεις κάτι για έμενα που δεν ξέρω; Γι' αυτό έπερνα ένα δώρο παραπάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχαχαχα! Ήθελα να στο πω με το μαλακό. Μη σου έρθει απότομο, γλυκέ μου νόθε αδερφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή