Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Οι τρειςΆθλιοι (πρώτο επεισόδιο - το ραντεβού)










miliggy
Ένα ήσυχο μυρμηγκάκι με χαμηλή αυτοεκτίμηση.













fishiggy
Ένα παράξενο ψάρι. Νομίζει ότι είναι έξυπνο και ότι τα ξέρει όλα.














piggy
Ένα γουρούνι. Αυτό τα λέει όλα. Βρωμιάρης αλλά και τσιγκούνης.









miliggy
: Το νέο μου σπίτι είναι στο δάσος, κάτω από το καμένο δέντρο.
fishiggy: Μα στο δάσος μόνο καμένα δέντρα έχει.
miliggy: Είναι κάτω από το πιο καμένο δέντρο.
fishiggy: Α, θα εννοείς κάτω από τις στάχτες.
miliggy: Ναι εκεί. Θα έρθετε να το δείτε;
fishiggy: Καλά θα έρθουμε το απόγευμα.
piggy: Ναι ναι, το απόγευμα με βολεύει κι εμένα.
miliggy: Μόνο που piggy κάνε μπάνιο πριν έρθεις. Το έχω καθαρίσει, μην πατήσεις με τις λάσπες και το λερώσεις, γιατί περιμένω να έρθει το βράδυ μια κοπέλα. Μην την κάνει πριν καλά καλά γνωριστούμε.
fishiggy: Μπα, κοπέλα εσύ; Πως κι έτσι;
miliggy: Από το ίντερνετ την γνώρισα. Πως αλλιώς να βγει κοπέλα μαζί μου; Μόνο αν δε με έχει δει καθόλου.
piggy: Να κάνω μπάνιο; Μα τα γουρούνια δεν κάνουν μπάνιο.
miliggy: Τα τσιγκούνικα γουρούνια θες να πεις. Κάνε μια φορά. Θα σου πληρώσω εγώ το νερό που θα χαλάσεις. Και θα είναι και πολύ.
piggy: Και το αφρόλουτρο;
miliggy: Ναι και το αφρόλουτρο...

ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

fishiggy: Ήρθαμε. Με το δεξί πρέπει να μπούμε πρώτα.
piggy: Κι εγώ με το δεξί, που είναι πιο καθαρό από το αριστερό.
miliggy: Ωχ! Μα που πας; Δεν έκανες μπάνιο; Ποπό μου έκανες το σπίτι χάλια.
piggy: Ε... Δεν πρόλαβα.
miliggy: Δεν σου πληρώνω το νερό και να μου φέρεις πίσω το αφρόλουτρο.
piggy: Εμ ναι, αλλά δεν γίνεται. Είναι πρακτικά αδύνατον.
miliggy: Γιατί;
fishiggy: Το πούλησε. Πολύ ωραίο το σπίτι σου πάντως, μέχρι πριν λίγο. Τώρα που μπήκε ο piggy δεν μου αρέσει και τόσο.

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ

miliggy: Γαμώτο! Ήρθε η κοπέλα το βράδυ, αλλά έφυγε με το που είδε το σπίτι.
fishiggy: Ωχ!
piggy: Ναι; Γιατί;
fishiggy: Γιατί δεν της άρεσε η διαρρύθμιση του σπιτιού.
miliggy: Επειδή το έκανες μες την λάσπη.
piggy: Γι' αυτό ή άλλη μία που δεν σε άντεξε;
miliggy: Τι;
piggy: Όχι λέω θα σου φέρω κοπέλα να σου το καθαρίσει.

miliggy: Ναι. Όταν έλεγα ότι θα έρθει κοπέλα στο σπίτι μου, δεν το εννοούσα ακριβώς έτσι.
piggy: Δεν πειράζει μωρέ. Μπορεί να αρέσεις σε αυτήν. Όταν στο καθαρίσει πάντως, πλήρωσέ την κιόλας.
miliggy: Γρρρ!!!


2 σχόλια:

  1. Γεια σου είμαι το msu-iggy, και νομίζω ότι με το προηγούμενο μυθιστόρημά σου, προσπαθείς να εξωτερικεύσεις τις εσωτερικές σου ανησυχίες, προσπαθώντας παραλλήλως να διεκδικήσεις το δικό σου μερίδιο στον σύγχρονο κόσμο, φωνάζοντας "ναι, εγώ είμαι αυτός, και είμαι τρία σε ένα"! Ο ένας εαυτός σου λέει να χρησιμοποιήσεις σαμπουάν, διότι βρωμάς, και ο άλλος σου λέει να μην σπαταλήσεις το πανάκριβο σαμπουάν, απλώς διότι βρωμάς, ενώ ο τρίτος προσπαθεί να καταλάβει τι συμβαίνει εντός της ψυχοπνευματικής σου οντότητος, γινόμενος έτσι σοφότερος. Τοιουτοτρόπως, καταφέρνεις να δημιουργήσεις ένα κλίμα συμπάθειας από τον κοινωνικό σου περίγυρο, και να κατακτήσεις την προσωπική σου κορυφή: και να κάνεις μπάνιο, και να σου δόσουν σαμπουάν... με την ύψιστη ευδαιμονία ο τρίτος σου εαυτός να ψιθυρίζει "Εύγε"! Δεν ξέρω, αν με καταλαβαίνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάπου σε χάνω και δεν ξέρω τι να κάνω... Kατάλαβα κύριε ψυχολόγε του MSU.

    ΑπάντησηΔιαγραφή